Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Οταν η ΧΑ πήγε θέατρο...........



Η καταγγελία-περιγραφή του δημοσιογράφου της Lifo Μανώλη Βαμβούνη στο twitter:

"Βγήκα στην είσοδο του Χυτήριου. Χρυσαυγίτες και παπάδες έσκιζαν και ποδοπατούσαν τις αφίσες της παράστασης. Έβγαλα το κινητό μου να τραβήξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγύρισαν πέντε χρυσαυγίτες και ένας αστυνόμος. Με ρωτάνε: "Δημοσιογράφος είσαι;". Απαντάω: "Γράφω στη 'Lifo'", ελπίζοντας να γλιτώσω τον σαματά. Το αντίθετο, όμως. Με τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν "πούστη", "αδερφάρα", μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι. Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω: "Με χτυπάνε, δεν θα κάνετε κάτι;". Απάντηση: "Δεν είδα κάτι. Απομακρυνθείτε, παρακαλώ". Τρία αστέρια στο πέτο. Μου βάζουν αναμμένο τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρία μού το λέει μπροστά στον αστυνομικό
 

. Αυτός κάνει πως δεν ακούει. Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι:
 

“Έτσι, φύγε παλιοπουστάρα, λούγκρα, τράβα πάρε καμιά πίπα”. Γυρίζω πίσω να παρακολουθώ
από απόσταση. Με ακολουθεί γνωστός βουλευτής της Χ.Α. Μου ρίχνει δυο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω. Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο χρυσαυγίτης με κλωτσάει. Η αστυνομία είναι ακριβώς δυο βήματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη. Φωνάζω στον αστυνομικό: “Μου ρίχνουν γροθιές, κάντε κάτι!”, πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρύνεται. Οι υπόλοιποι γέροι και χρυσαυγίτες με χλευάζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνόμο. “Κλάψε μωρή λουλού, κοριτσάκι, ντιγκιντάγκα”. Μια κυρία που έχει εστιατόριο δίπλα βρίσκει τα γυαλιά μου και με παίρνει μαζί της για να βάλω πάγο. Το πρόσωπό μου είναι πρησμένο και κόκκινο. Περνάμε από δεκάδες μπάτσους που ρεμβάζουν. Τους λέω: “Εκεί με χτύπησαν, στην είσοδο του θεάτρου”. Με αγνοούν. Ένας μου στέλνει φιλάκια ειρωνικά."
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου